محل تبلیغات شما

در هر صنعتی، رهبران باید خواستار جنگ با حقیقتی بدیهی باشند؛ شما با دنباله­ روی نمی­توانید رهبر باشید. وقتی هر استخوان بدن شما می­گوید زیگ کنید، مسلماً مشکل است تا زاگ کنید. آدمی حیوانی اجتماعی است؛ نهاد طبیعی ماتمایل دارد به گروه ملحق شود. در ادامه با وبلاگ برندینگ همراه باشید. هرچند، خلاقیت عکس این قضیه را می­طلبد و نیازمند اقدام غیر طبیعی است. برای دستیابی به ابتکار، نیاز داریم تا راحتی عادت­ها، منطق، و تأیید همتایان خود را رها کنیم و در مسیرهای جدید گام برداریم. در دنیای برندینگ، خلاقیت نیازمند کپی برداری چیزی که قبلاً بوده نیست بلکه، به سادگی نیازمند تفکر در مسیرهای جدید است؛ خلاقیت مستم جست­و­جوی چیزی است که طراح صنعتی، ریموند لوی آن را مایا نامید. کارشناسان خلاقیت در اصل مایا برتری دارند.

روش زیگ زاگ در برندینگ

در حالی که محققان بازار شرح می­دهند که دنیا چگونه است، افراد خلاق شرح می­دهند که دنیا چگونه می­تواند باشد. تفکر آن­ها اغلب به قدری جدید و جسورانه است که حتی وقتی باید زیگ کنند، زاگ می­کنند. اما بدون تفکر نو، فرصتی برای سحر و جادو ندارد.

36 ابزار مفید برای کار کردن از منزل (ریموت)

برند سازی در بازی های کامپیوتری

روش های نوین بازاریابی

خلاقیت ,زیگ ,نیازمند ,جدید ,تفکر ,زاگ ,شرح می­دهند ,که دنیا ,دنیا چگونه ,است که ,در مسیرهای

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

nachnecisubs Freda's game Anime Romans Marlena's blog فاز سنگین عاشقانه های یک مجنون تهویه سید: تعمیرات تخصصی و تضمینی کولر و یخچال سرگرمی و تفریح شرکت مشاوران فردای بهترآسیا- ایران شفI.C.A plorpatbeauball